تحمل آدم عصبی فقط در رمان ها زیبا است .

خرید بک لینک


بدم میاد که اینجا فقط چسناله عاشقانه کنم ولی نه توانایی حرف زدن دارم نه کسی رو دارم ک بشه همه چیو بهش گفت . امروز باهاش بیرون بودم و بارها نزدیک بود بغضم بشکنه و جلوشو گرفتم فقط باعث شد همش فین فین کنم حین بوسیدنش . نگار لطفا دوسش داشته باش بدون اینکه انتظار خاصی ازش داشته باشی . تو آدم رابطه نیستی . سیاستشو نداری. ثبات شخصیتم نداری . تنها کاری ک میتونی در حق خودت بکنی اینه ک دوسش داشته باشی و گیر الکی ندی و اتفاقای بینتون رو دراماتیک نکنی واس هردوتون و نزاری ازت سواستفاده کنه و رو هیچیش حساب نکنی . فک کن یه فرصته واسه اینکه احساساتی ک چندین سال رو هم جم شده رو خالی کنی......

همیشه فک میکردم از ادمایی ک کم احساساتشونو بروز میدن و عصبی ان و به تخمم وار طی میکنن خوشم میاد فک نمیکردم انقد تحملشون سخت باشه . بهش گفتم بعضی آدما واقعا به درد رابطه نمیخورن منم ازونام فقط باعث میشم باکارام بیشتر ازم متنفر شی . گفت نه به اون ژست مغرور و پررو ت نه به این حرفات و بغلم کرد. ازش پرسیدم چرا دوس داشتن انقد غم انگیزه. حتی وقتی طرفو داری و کنارته و داری از زیباییش لذت میبری بازم غم انگیزه . چندین دقیقه در مورد اینکه ما ادما راحت به غم عادت میکنیم و همه جای زندگیمون تاثیرش میدیم حرف زد . ولی من دلم میخواست بگم محبوب من ک کلا دوماهه میشناسمت . من نگات میکنم و غمگین میشم چون فکر اون روزی رو میکنم که دیگه نیستی و من خودمو پیشت خراب کردم و توئم مث بقیه ازم عنت میگیره و احتمالا ریدی بهم و ولم کردی .

فواید ماسک...

ما را در سایت فواید ماسک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 15:29

صفحه بندی